Als je zelf even wilt kijken.

Alle onderwerpen op een rij.

Bestellen en betalen

Afhalen

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Het is helaas niet mogelijk je bestelling bij ons af te halen. Als online verkooppartij is ons bedrijf er namelijk niet op ingericht om bezoek te ontvangen. Denk hierbij aan Bol.com, als vergelijk. 

Wil je graag je bestelling afhalen omdat niet altijd iemand thuis is? Dan kan je een pakketpunt als verzendadres opgeven. Denk hierbij aan de Albert Heijn op de hoek, of een PostNL punt.

Kan ik op locatie betalen?

Omdat onze locatie voornamelijk uit magazijn en productopslag bestaat hebben wij niet de mogelijkheid om betalingen (contant of per pin) te ontvangen.

Wat zijn de openingstijden?

Op onze webshop www.workerz.nl is het mogelijk om 24 uur per dag te bestellen. Zelf zijn wij aanwezig en bereikbaar vanaf 08:00 tot 17:00, van maandag t/m vrijdag.

Geven jullie advies op locatie?

Wij geven geen advies op locatie. Dit doen wij niet omdat onze adviseurs vaak druk en buiten de deur zijn. Wel behandelen we je vragen graag en willen we je altijd hebben met het juiste product. Stuur ons gerust een mailtje!

Verzenden

Hoe snel wordt mijn pakket op transport gezet?

Bestellingen die voor 14:00 op workerz.nl worden geplaatst geven wij dezelfde middag nog mee aan onze transporteurs. Vaak heb je je bestelling dan al de volgende dag!


Direct leverbaar = voor 14:00

Voor 11:00 = Zelfde dag, maar

Binnen 2-3 werkdagen = we doen ons best

Via welk transportbedrijf word mijn pakket geleverd?

Ons transport hebben wij in drie segmenten opgedeeld:

Eigen Workerz® transport: Hiermee leveren wij alles wat extra aandacht nodig heeft of binnen een bepaalde regio ligt;

Transmission: Landelijke vervoerder waar wij voornamelijk onze verf versturen. Voornamelijk omdat Transmission met zorg omgaat met pakketten.

DPD: Voor snelle van niet verf artikelen (Non-paint), zoals kwasten en tape. DPD levert snel en landelijk, maar heeft de mogelijkheid tot internationale leveringen.

Krijg ik alles in één pakket geleverd?

Het kan voorkomen dat je verschillende artikelen uit je bestelling in meerdere pakketten ontvangt, terwijl dit, gezien de grootte van de producten, eigenlijk niet nodig is. Je betaald dan in ieder geval maar één keer verzendkosten.

Hoe krijg ik pallets aangeleverd?

Voor de verzending van grote aantallen of pallets nemen wij, na de bestelling, mogelijk contact met je op om de bezorging te regelen. De grens waarboven iets een ‘grote bestelling’ is, ligt ongeveer bij 14 pakketten (pakweg 14 emmers muurverf van 10L). Bezorging de volgende werkdag is in principe geen enkel probleem.

Welke verzendkosten worden er gerekend?

Bij bestellingen onder de €100,- (excl. BTW) zijn de kosten voor verzending €6.95 (incl. BTW). Bij bestellingen boven de €100,- (excl. BTW) is de verzending gratis. Bovenstaande kosten gelden voor adressen in Nederland. Ook berekenen wij op sommige artikelen een toeslag voor het verzenden, ivm de grootte of het gewicht van het product.

Verzenden jullie ook naar België?

Workerz® verzend ook naar België. De verzendkosten en levertermijnen voor afleveradressen in België zijn €10,-. Ook berekenen wij op sommige artikelen een toeslag voor het verzenden, ivm de grootte of het gewicht van het product.

Welke levertijden hanteren jullie?

Workerz® hanteert onderstaande levertermijnen. Het kan zijn dat wij afwijkende levertijden hanteren bij sommige producten. Dit staat dan vermeld op de productpagina. Hier kunt u altijd contact over opnemen.

Bestellen vóór 16:00 uur op, eerste bezorging op

Maandag -> Dinsdag
Dinsdag -> Woensdag
Woensdag -> Donderdag
Donderdag -> Vrijdag
Vrijdag -> Zaterdag
Zaterdag -> Dinsdag
Zondag -> Dinsdag

Retourneren

Wanneer mag ik mijn product retourneren?

Het retourneren van een product kan binnen 14 dagen na aankoop. Je krijgt het volledige aankoopbedrag teruggestort, exclusief eventuele kosten die gemaakt worden voor het retourneren. Je kan het product ook zelf langsbrengen (op afspraak) bij de Workerz®-vestiging in Geldermalsen

Nadat wij het product weer terug hebben, ontvang je je geld binnen 14 dagen weer terug;

Defecte producten worden opnieuw geleverd volgens de standaard levertijden, in de regel dus de volgende werkdag.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Stuur het ingevulde formulier voor herroeping (hier te downloaden) op naar Workerz® B.V., De Aaldor 14b, 4191 PC Geldermalsen. Je kan ons ook je herroeppingsverzoek e-mailen naar verkoop@workerz.nl. Vermeld je NAW-gegevens, datum van bestelling en bestelnummer. Wij laten dan zo snel mogelijk van ons horen over de verdere afhandeling.

Wil je een product retourneren? Of heb je vragen over het retourbeleid? Neem contact met ons op.

Kan ik een gedeelte van mijn bestelling retourneren?

Wanneer je meerdere producten bij ons hebt besteld is het mogelijk een gedeelde van je bestelling te houden en een gedeelte retour te sturen.
Mocht je bijvoorbeeld twee kwasten besteld hebben en er uiteindelijk maar één gebruikt hebben, kan de ongebruikte weer retour.

Mag verf op kleur ook retour?
Heb je bij ons verf besteld die we voor je in een door jouw gewenste kleur hebben gemengd, dan kan je deze niet ruilen of retourneren.
Gemengde verf is namelijk een maatwerkproduct en deze zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
Zijn er uitzonderingen voor het retourneren?

De volgende producten zijn niet te retourneren omdat deze uniek voor jou zijn gemaakt of gebruikt zijn, en daarom niet opnieuw te verkopen zijn:

  • Artikelen speciaal besteld op aanvraag en overeenkomst van levertijd en prijs.
  • Op kleur gemaakte verf;
  • Werkkleding met een logo of andere bedrukking;
  • Ingewisselde kortings- en tegoedbonnen;
  • Verbruiksproducten waarvan de verpakking is geopend, en producten waar je te ver bent gegaan in het uitproberen waardoor (gebruiks)schade is ontstaan. In dit geval wordt de waarde van het gebruik in mindering gebracht op het geretourneerde bedrag.

Kom je er zelf niet uit?

Neem contact met ons op