Als je zelf even wilt kijken.

Alle onderwerpen op een rij.

Retourneren

Wanneer mag ik mijn product retourneren?

Het retourneren van een product kan binnen 14 dagen na aankoop. Je krijgt het volledige aankoopbedrag teruggestort, exclusief eventuele kosten die gemaakt worden voor het retourneren. Je kan het product ook zelf langsbrengen (op afspraak) bij de Workerz®-vestiging in Geldermalsen

Nadat wij het product weer terug hebben, ontvang je je geld binnen 14 dagen weer terug;

Defecte producten worden opnieuw geleverd volgens de standaard levertijden, in de regel dus de volgende werkdag.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Stuur het ingevulde formulier voor herroeping (hier te downloaden) op naar Workerz® B.V., Bosmanskamp 65, 4191 MT Geldermalsen. Je kan ons ook je herroeppingsverzoek e-mailen naar verkoop@workerz.nl. Vermeld je NAW-gegevens, datum van bestelling en bestelnummer. Wij laten dan zo snel mogelijk van ons horen over de verdere afhandeling.

Wil je een product retourneren? Of heb je vragen over het retourbeleid? Neem contact met ons op.

Kan ik een gedeelte van mijn bestelling retourneren?

Wanneer je meerdere producten bij ons hebt besteld is het mogelijk een gedeelde van je bestelling te houden en een gedeelte retour te sturen.
Mocht je bijvoorbeeld twee kwasten besteld hebben en er uiteindelijk maar één gebruikt hebben, kan de ongebruikte weer retour.

Mag verf op kleur ook retour?
Heb je bij ons verf besteld die we voor je in een door jouw gewenste kleur hebben gemengd, dan kan je deze niet ruilen of retourneren.
Gemengde verf is namelijk een maatwerkproduct en deze zijn uitgezonderd van het herroepingsrecht.
Zijn er uitzonderingen voor het retourneren?

De volgende producten zijn niet te retourneren omdat deze uniek voor jou zijn gemaakt of gebruikt zijn, en daarom niet opnieuw te verkopen zijn:

  • Artikelen speciaal besteld op aanvraag en overeenkomst van levertijd en prijs.
  • Op kleur gemaakte verf;
  • Werkkleding met een logo of andere bedrukking;
  • Ingewisselde kortings- en tegoedbonnen;
  • Verbruiksproducten waarvan de verpakking is geopend, en producten waar je te ver bent gegaan in het uitproberen waardoor (gebruiks)schade is ontstaan. In dit geval wordt de waarde van het gebruik in mindering gebracht op het geretourneerde bedrag.

Pakket verpakken

Hoe kan ik mijn retour goed verpakken?

Je product retourneren bij Workerz® kan op de volgende manier:

  1. Meld je product aan voor retour via ons retourformulier
  2. Maak je pakket klaar voor verzending
    1. Pak het pakket stevig in. Dit hoeft niet in de originele verpakking
    2. Wel het originele pakket? Verwijder dan je gegevens van de doos.
  3. Meld je product aan bij een verzendpunt en plak onze adresgegevens op de doos. (Workerz® retourpunt vind je hier)
  4. Een Workerz® collega beoordeeld je pakket en zal je op de hoogte houden over het verdere proces.

Garantie

Heb ik recht op garantie?

Bij Workerz® heb je altijd recht op garantie. De garantie zal dan ook altijd via ons lopen. Wij dragen er zorg voor dat jouw product weer naar behoren zal werken.

De garantieperiode kan verschillen per product en merk. Neem daarom altijd even contact met ons op.

Wanneer heb ik geen recht op garantie?

De volgende producten zijn niet terug te sturen onder garantie;

  • Cadeau kaarten en vouchers
  • Producten met gebruikersschade, door onjuist gebruik.
Hebben consumenten en bedrijven dezelfde garanties?

Garanties verlenen wij op producten, dus bestel je via workerz.nl, heb je garantie ongeacht je bestelpatroon.

Hoe meld ik mijn product aan voor garantie?

Garanties kan je aanmelden door contact op te nemen met één van onze collega’s. Telefonisch, of per mail.

Pak je ordernummer er alvast bij. Deze is te vinden in je account.

Stappen in het garantieproces.

Het garantieproces kan iets afwijken per product, maar verloopt ongeveer als volgt;

  • Product aanmelden voor garantie
  • Product opsturen ter reparatie of controle
  • Wij houden je tussentijds op de hoogte
  • Wanneer de controle of reparatie op je product is uitgevoerd zullen we in overleg een nieuw product, of het gerepareerde product weer naar je versturen.

Reparatie

Welke producten kan ik opgeven ter reparatie?

Bestellingen die voor 16:00 op workerz.nl worden geplaatst geven wij dezelfde middag nog mee aan onze transporteurs. Vaak heb je je bestelling dan al de volgende dag!

Hoe werkt het reparatieproces?

Ons transport hebben wij in drie segmenten opgedeeld:

Eigen Workerz® transport: Hiermee leveren wij alles wat extra aandacht nodig heeft of binnen een bepaalde regio ligt;

Transmission: Landelijke vervoerder waar wij voornamelijk onze verf versturen. Voornamelijk omdat Transmission met zorg omgaat met pakketten.

DPD: Voor snelle van niet verf artikelen (Non-paint), zoals kwasten en tape. DPD levert snel en landelijk, maar heeft de mogelijkheid tot internationale leveringen.

Wat is de duur van het reparatieproces?

Workerz® hanteert onderstaande levertermijnen. Het kan zijn dat wij afwijkende levertijden hanteren bij sommige producten. Dit staat dan vermeld op de productpagina. Hier kunt u altijd contact over opnemen.

Bestellen vóór 16:00 uur op, eerste bezorging op

Maandag -> Dinsdag
Dinsdag -> Woensdag
Woensdag -> Donderdag
Donderdag -> Vrijdag
Vrijdag -> Zaterdag
Zaterdag -> Dinsdag
Zondag -> Dinsdag

Kom je er zelf niet uit?

Neem contact met ons op